Friday, September 2, 2011

rindu half died

take a deep breathhhh.... and release it slowly... aku masih lagi gundah gulana.. dan xtau sampai biler aku harus merenung di handphone ku yang bisu dan kaku tanpa bunyi2 an itu... walhal x silent pon..ringing volume yang paling kuat dengan lagu heartbreaker...message notification pon sunyi sepi...biasenye ade jugak dengar chorus lagu neyo-one in a million berkumandang kat experia8 aku ni...but,,sunyi...

dikala aku menunggu si dia menghubungi aku,,untuk mengisi kegundahan yang x terperi ni,,aku mlayan bait2 senikata indah dari lagu dimassive,,rindu setengah mati..sebab aku terlalu rindu kat sayang aku ni..hurmmm...

lets singing

Aku ingin engkau ada disini
Menemaniku saat sepi
Menemaniku saat gundah

Berat hidup ini tanpa dirimu
Ku hanya mencintai kamu
Ku hanya memiliki kamu

Aku rindu setengah mati kepadamu
Sungguh ku ingin kau tahu
Aku rindu setengah mati

Meski tlah lama kita tak bertemu
Ku slalu memimpikan kamu
ku tak bisa hidup tanpamu

Aku rindu setengah mati kepadamu
Sungguh ku ingin kau tahu
Ku tak bisa hidup tanpamu
Aku rindu..

No comments: